Srpen 2011

oniony

29. srpna 2011 v 17:43 | erjé
Je skoda, ze veci vtipne ve filmu nejsou az tak vtipne v zivote. A naopak. Nedavno se otevrela dalsi internetova galerie. Casto tam chodim.

posrvi

29. srpna 2011 v 7:43 | erjé
V posledni srpnovy vikend byva vzdy Maly svet ve FRY. Letosni rocnik FMS je posledni akci v cajovne, brzy se do ni nastehuji policajti. Dali jsme patecni prog. Docela to slo. Chvili mi bylo spatne, ale nastesti se to krylo s LaV. Dockal jsem se Lasky i Husa. Takze spokojenost. Sobota na svatbe RaJ, nejdrive v kostele, pote v hospode. Zmenilo se pocasi, ochladilo se. Nebyl jsem pripraveny. Dobra veselka. V nedeli jsem donatiral prvni (a mozna predposledni) obraz z uvazovane serie kreditek (v galerii akryl). Navstevu na svazich jsme spojili s nakupem vybaveni, protahlo se to az do tmy. T. je nejaky spatny.

tak tady to mame

23. srpna 2011 v 14:51 | erjé
Tak tady to mame. Skoro vsichni to chteli, tak to tady mame. Bordel a vysoke teploty.

vikend

22. srpna 2011 v 14:52 | erjé
T. vymyslela sobotni vylet. Mne se samozrejme nechtelo nikam jezdit a delal jsem ksichty. Zacli jsme (pominu-li cestu vozem) cca v 10 hodin kofolou v Saloonu Willyho z Pulčína. Penize tam dopredu nebeou. Prijemnou cestou jsme se pak vydali do skal a skrz skaly. Je to tam romanticke misto - skály porostle mechem pak louky porostle travou, stromy a krovi. Mijeli jsme cestou kemp plny stanu a taborniku a totem a ovecky.
Po navratu domu se delalo vysavani a zehleni.
V nedeli jsme jeste jednou prosli NZS. Nasledovalo sushi v prazdne japanske sushi restauraci. Sushi (takove toto ceske) mi chutna. K veceru, kdyz uz jsem mel natazene dve platna, jsem otevrel vino a pocitac a mrkli jsme na kovbojku tak, jako minulou nedeli. Jen jsem byl vcera mnohem min opily.

ctvr

18. srpna 2011 v 13:17 | erjé
Dnes jako vcera a jako predvcera, atd. S tim rozdilem, ze jsem se konecne odvazil do nove (ale uz delsi dobu otevrene) kavarny na rohu kviteckove a plesatina. Asi jsem vypadal na piccolo, kdyz jsem rikal ristretto - no vlastne nevim, co to bylo, kdyz to pani prinesla. Ale bylo to docela dobre. V kazdem pripade, je to pekne zamotane, ty nazvy. No a jeste kdyz to ruzne nechavaji tect ruzne. Ja vlastne nevim, proc to kafe tak prozivam! - teda mimo toho, ze se stydim mezi lidma nahlas rict píkolo.
Cestou itala jsem se vydal dal a k obedu jsem snedl pizzu. Donesli ji hned, ale studenou a uprostred nedopecenou.
A jako vrchol dopoledniho obeda jsem v obchudku Operatora ziskal slevu na uz tak min nez nejmensi tarif na volani. Byly tam dve Terezy vedle sebe a byly prijemne. Dik, devcata.

stopade

15. srpna 2011 v 16:09 | erjé
Stodvacitkou jsem dnes jel ve sluzebnim voze Fabia vstric dobrodruzstvi prvniho dne 150. tydne u Firmy.

novysa

15. srpna 2011 v 16:05 | erjé
Vcera jsme se byli konecne podivat na Salon. Trochu me bolela hlava z Poutnika sobotniho vecera. Ale rozdychal jsem to uz docela brzo. V zamku i v 32 jsme videli mnoho soucasneho umeni. Nektere z toho naprosto odpovidalo definici moderniho umeni, kterou jsem nekde videl: mod. um. = mohl jsem to udelat+jasne, ale neudelals to.
Co jsem jeste chtel? No. Po ceste tovarnim arealem, vlastne hned na jeho zacatku se vybavuje docela zajimavy prostor, vypada to na kavarnu, nebo klub nebo neco. Budu to muset vycuchat. A jeste teda. Dal jsem si male kaficko v palacinkovem okne na rohu naproti kanady a naproti gyrosu a naproti abs. Jedno z lepsich kaficek. Opravdu. Jinak nedelni odpoledne ve meste je velke peklo, tedy: bylo horko jak v hrnci a na namesti na playback hral a na zivo zpival divny typek v klobouku to nejvic zoufale mumlave country a maval pritom kytarou nad hlavou jak placackou. Doma jsem otevrel vino a divali jsme se na film od S.L. kdyz je ted tak aktualni ten E.M.

su

8. srpna 2011 v 8:31 | erjé
Vikend v Sulove byl velmi plny aktivit! Asi po 15 letech jsem pinkal bedminton a mel jsem 4 klistata.

horko

4. srpna 2011 v 13:47 | erjé
Po par dnech prijemnych teplot bylo vcera horko. Zase. Nesl jsem to tezce, ale je leto. Ramena nahoru-dolu.
Kdyz uz jsme sli s Tomasem zpet z prochazky, sekl sebou na zem, v kreci dlouze zavil a ja jsem myslel, ze bude po nem. Ihned jsme vyrazili na veterinu. Tam dostal kapacku a neco do kozichu na hrbete a zlepsil se, ale jeho srdicko neni v poradku.
Pohled z pelisku jeho jednim okem je bez jiskry.

socalled

1. srpna 2011 v 14:54 | erjé
Takzvany stavbyvedouci. Bez auta. Aneb: do Chropyně troleják nejede...
Mam vlevo od sebe nove bednicky, ktere se mnou byly na kolejich. Jungle Funk tam se mnou byl taky.

osla

1. srpna 2011 v 6:27 | erjé
V patek byla oslava sestrinych promoci. Z me strany definitivni naduziti alkoholu. V sobotu svatba L a P. Kvuli prvni oslave jsem malem nezvladl tu druhou. Nakonec vse dobre dopadlo, jeste teple prani jsme predali a i jakousi skodu jsem udelal. Takze myslim, ze dobre.